W styczniu 2013 roku wszystkie tygodniki Wydawnictwa Bauer z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Był to m.in. efekt chwilowego braku ich dystrybucji w sieci Kolportera. Zyskały za to pisma innych wydawców.
Liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2013 roku uplasowała się na poziomie 916 441 egz., co oznacza spadek względem stycznia 2012 roku o 11,83 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 14,92 proc. i ustabilizowała się na poziomie 368 617 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 18,01 proc. do 165 187 egz.
Zmniejszenie średniej sprzedaży ogółem zanotowały również pozostałe tygodniki telewizyjne Wydawnictwa Bauer: „Kurier TV” (o 15,11 proc. do poziomu 165 108 egz.) oraz „Super TV” (o 16,33 proc. do 151 483 egz.).
Spadki te spowodowane były w znacznej mierze tym, iż w okresie od 2 do 13 stycznia br. tytuły Bauera nie trafiały do punktów obsługiwanych przez Kolportera - w przypadku tygodników telewizyjnych w sieci Kolportera nie znalazły się w ogóle wydania z poniedziałku 7 stycznia br. (więcej na ten temat).
Natomiast wzrostami średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogły tygodniki innych wydawnictw: „Program TV” wydawany przez Press-Media (wzrost o 14,19 proc. do poziomu 136 690 egz.) oraz „Teleprogramy” (Teleprogramy; o 11,51 proc. do 44 007 egz.).
Zobacz tabelę
W styczniu 2013 roku w porównaniu z grudniem 2012 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 16,11 proc.) pochwalić się mogły „Teleprogramy”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Tele Tydzień” - było to 12,73 proc.
Tygodnik "Kropka TV" (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.