Reklama2015-03-16
0

Przychody i zyski SALESmanago wzrosły o 100 proc.

Grzegorz Błażewicz, prezes SalesmanagoGrzegorz Błażewicz, prezes Salesmanago

6,5 mln zł przychów i 1,5 mln zł zysku zanotowała w 2014 roku firma Benhauer, producent systemu SALESmanago Marketing Automation. Było to 100 proc. więcej niż rok wcześniej.

Według amerykańskiej firmy analitycznej Datanyze z SALESmanago korzysta aktualnie prawie 3000 firm w 30 krajach. Benhauer założył również spółkę zależną w Wielkiej Brytanii, a w Nowym Jorku powstaje spółka zależna, która zajmie się rozwojem sprzedaży systemu w USA.

Sprzedażą systemu SALESmanago zajmuje się dodatkowo ponad 200 agencji marketingowych w Polsce i 30 na świecie m.in. w USA, Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Czechach i Ekwadorze. W 2014 roku spółka oddała nowe produkty. m.in. Marketingmatic- system przeznaczony dla małych sklepów internetowych oraz wprowadziła do swojej oferty Beacony do monitorowania zachowania klientów w sklepach fizycznych.

- Coraz więcej polskich działów marketingu wprowadza rozwiązania do automatyzacji. Dla nas, plan na rok 2015 to zrealizowanie po raz kolejny 100 proc. wzrostu na poziomie przychodów i zysków - zapowiada Grzegorz Błażewicz, prezes i współzałożyciel SALESmanago Marketing Automation.

Z SALESmanago korzystają największe firmy w Polsce m.in. Grupa Getin, Komputronik, Merlin, Yves Rocher, Rainbow Tours oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. W 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy Integer w skład której wchodzi InPost i Paczkomaty. Za 5 mln zł kupił 20 proc. udziałów w firmie Benhauer (więcej o tym).

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas