Prasa2013-04-22
0

„Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 322 proc. do góry

W styczniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań uplasowała się „Przyjaciółka”. Na ostatnim miejscu podium znalazł się odświeżony magazyn „Naj”, który zanotował największy wzrost.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 460 650 egz. i w porównaniu do stycznia 2012 roku była niższa o 14,56 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 17,83 proc. do 434 993 egz.

Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansował odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W styczniu 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 321 505 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 321,83 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek w rankingu zanotowała będąca na czwartym miejscu „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym okresie zmniejszyła się o 23,98 proc. do poziomu 245 883 egz.

Zobacz tabelę


W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Naj” - było to aż 43,72 proc.

Zobacz tabelę

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Autor:mk

Więcej informacji:dwutygodnik poradnikowy, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas