Prasa2016-12-27
2

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych po trzech kwartałach

W trzech pierwszych kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 217 951 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku zmalała o 16,91 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,79 proc. do 177 660 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 96 420 egz., po spadku o 24,90 proc.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 91 467 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 30,57 proc.

Zobacz tabelę

We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również była „Przyjaciółka”, której wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 10,80 proc. do poziomu 206 982 egz.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (154 351 egz.; w dół o 16,78 proc.), a trzecie - „Naj” (90 511 egz., spadek o 11,48 proc.).

Najwięcej również i tutaj straciła, będąca czwarta w zestawieniu, „Pani Domu”. Wynik tego tytułu zmalał o 24,79 proc. do 74 070 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas