Na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w lipcu br. znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 224 996 egz. i w porównaniu do lipca 2015 roku zmalała o 11,51 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 32,82 proc. do 160 838 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 86 840 egz., po spadku o 34,54 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 77 078 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 44,22 proc.
Zobacz tabelęW lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Przyjaciółka” - było to 15,19 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 8,86 proc., odnotowała tutaj „Naj”.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.