W sierpniu br. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”, na drugim miejscu znalazła się “Tina”. Oba tytuły zanotowały nieduże spadki. Swój wynik poprawiła jedynie trzecia w rankingu “Pani Domu”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu br. wyniosło 514 477 egz. i było o 1 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 444 581 egz. po spadku o 2,9 proc.
Natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska), która od lipca br. stała się dwutygodnikiem, wyniosło 348 150 egz. Rok wcześniej magazyn ten wydawany był przez spółkę Marquard Media Polska i był tygodnikiem, chociaż w praktyce ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych. Miał wtedy sprzedaż na poziomie 305 151 egz., co oznacza, że zanotował wzrost o 14,1 proc.
Zobacz tabelę
W sierpniu br. w porównaniu do lipca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży. Największy, wynoszący 14,4 proc. dotknął “Przyjaciółki”.
* - dane te dotyczą formalnie tygodnika, choć w praktyce ukazywał się on wtedy co dwa tygodnie.