Prasa2011-01-05
1

“Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem

W październiku ub.r. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet miała “Przyjaciółka”, ale zanotowała ona spadek podobnie jak “Tina”. Wzrostem pochwalić  się może jedynie “Pani Domu”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2010 roku. wyniosło 478 111 egz. i było o 1,9 proc. niższe niż w październiku 2009 roku.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 423 947 egz. po spadku o 3,4 proc. - największym w rankingu.

Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) wyniosło 309 663 egz., czyli było o 11,5 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. Wówczas magazyn ten wydawany był przez spółkę Marquard Media Polska i był tygodnikiem, chociaż w praktyce ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych.

Zobacz tabelę

 
W październiku 2010 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży. Największy, wynoszący 3,4 proc., dotknął “Pani Domu”.

Zobacz tabelę


* - dane dotyczą tygodnika

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas