Prasa2013-10-30
1

„Przyjaciółka” nowym liderem sprzedaży dwutygodników (TOP23)

Shutterstock.comShutterstock.com

W lipcu br. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników została „Przyjaciółka”. W czołowej dziesiątce prawie wszystkie magazyny straciły, a najbardziej „Naj”. Natomiast wzrost odnotował jedynie „Tele Świat”.

Średnia sprzedaż ogółem poradnikowej „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2013 roku wyniosła 393 236 egz. i w porównaniu do lipca 2012 roku była niższa o 12,25 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego udało się pismu awansować na pozycję lidera z miejsca trzeciego.

Na drugie miejsce spadł najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 22,48 proc. do 384 063 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął „Show” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego średnia sprzedaż ogółem w lipcu br. spadła o 24,24 proc. i wyniosła 364 996 egz.

Z szóstego na piąte miejsce awansował „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 340 244 egz., po jedynym wzroście w czołowej dziesiątce zestawienia wynoszącym 0,35 proc.

Natomiast na szóste miejsce spadł odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się najbardziej w rankingu, bowiem aż o 49,32 proc. do poziomu 208 470 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły pisma poradnikowe oraz z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazło się jeszcze pismo z programem telewizyjnym oraz tytuł z segmentu real life stores.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas