Prasa2021-01-22
2

Dwutygodnik "Przyjaciółka" z nowymi działami

Dwutygodnik "Przyjaciółka" (Wydawnictwo Bauer) ukazał się w odświeżonej formule. Pojawiły się nowe rubryki z poradami dotyczącymi m.in. wypieków czy uprawy roślin.

W nowym, styczniowym wydaniu w dziale „Słodka kuchnia” znajdzie się rubryka dotycząca „Z notatnika cukiernika”, gdzie czytelniczki będą mogły przeczytać sprawdzone przepisy na słodkie wypieki.

W dziale „Giełda porad” będzie natomiast nowa rubryka „Twoje rośliny w domu, ogrodzie i na balkonie”.

Nowością będzie także dział „Polskie sanktuaria”, który będzie przewodnikiem po chrześcijańskich miejscach kultu w Polsce i zagranicą, opisująca ich historie, cuda i uzdrowienia.

"Przyjaciółka" w nowej odsłonie będzie dostępna w dwóch wersjach - podstawowej w cenie 2,19 zł i z książeczką kulinarną - w cenie 3,49 zł. Sprzedaż numeru zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, a kolejny numer - kampanią w radiu RMF FM.

Promocja wydań obejmuje także magazyny Wydawnictwa Bauer.

Nakład wyniesie 235 tys. egzemplarzy.

Zakup mediów zaplanował dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował dział marketingu Wydawnictwa Bauer.

W 2019 roku przychody Wydawnictwa Bauer zmniejszyły się o 9,7 proc. do 416,9 mln zł. Jednocześnie zysk netto firmy poszedł w górę z 94,39 do 106,69 mln zł, ponieważ ograniczyła wydatki operacyjne o 11,2 proc. do 309,64 mln zł. Wiosną wydawca wskutek epidemii zrezygnował z niektórych czasopism i zwolnił kilkadziesiąt pracowników, których w ub.r. miał 550.

 

 

Autor:NB

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas