We wrześniu br. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”, ale zanotowała ona jednocześnie największy spadek. Swój wynik poprawiła tylko “Pani Domu”, plasująca się na pozycji trzeciej.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) we wrześniu br. wyniosło 486 446 egz. i było o 6,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Był to największy spadek w zestawieniu.
Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 425 592 egz. po spadku o 5,9 proc.
Natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska), która od lipca br. stała się dwutygodnikiem, wyniosło 320 499 egz. Rok wcześniej magazyn ten wydawany był przez spółkę Marquard Media Polska i był tygodnikiem, chociaż w praktyce ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych. Miał wtedy sprzedaż na poziomie 304 953 egz., co oznacza, że zanotował wzrost o 5,1 proc.
Zobacz tabelę
We wrześniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży. Największy, wynoszący 7,9 proc., dotknął “Pani Domu”.
* - dane dotyczą tygodnika