Prasa2011-02-16
4

“Przyjaciółka” z najwyższą sprzedażą, “Pani Domu” do góry o 50 proc.

W listopadzie ub.r. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”, ale zanotowała ona jednocześnie spadek. Sprzedaż pozostałych magazynów wzrosła, najwięcej – aż 50 proc. - zyskała “Pani Domu”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w listopadzie 2010 roku wyniosło 498 983 egz. i było o 0,3 proc. niższe niż w listopadzie 2009 roku.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie  465 132 egz. po wzroście o 9,2 proc.

Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. wyniosło 337 613 egz. i było aż o 50 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. Wówczas ukazał się jeden numer pisma, a w listopadzie 2010 roku - trzy.

Zobacz tabelę


W listopadzie 2010 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały wzrosty sprzedaży. Największy, wynoszący 9,71 proc., dotyczył “Tiny”.

Zobacz tabelę

* - dane dotyczą tygodnika

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas