Prasa 2013-08-01
2

„Przyślij Przepis” liderem sprzedaży miesięczników w 2013 roku (top 151)

W okresie od stycznia do kwietnia br. na pozycji lidera sprzedaży wśród wszystkich miesięczników utrzymał się „Przyślij Przepis”, ale zanotował największy spadek w czołówce. Top 151 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem kulinarnego magazynu „Przyślij Przepis” (Grupa Burda) w okresie od stycznia do kwietnia 2013 roku wyniosła 400 186 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku była niższa o 18,06 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie tytuł ten zanotował największy spadek w czołowej dziesiątce zestawienia.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowały poradnikowe „Dobre Rady” (Grupa Burda). Średni wynik sprzedażowy tego miesięcznika w analizowanym okresie jednak zmalał o 2,47 proc. do poziomu 397 854 egz.

Z pozycji wicelidera na ostatnią lokatę podium spadły „Przepisów Czytelników” (Phoenix Press). W badanym przedziale czasu tytuł ten sprzedał się w liczbie 374 152 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 10,30 proc.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - uplasował się dopiero na miejscu dziewiątym ze sprzedażą ogółem wynoszącą 218 900 egz. (po spadku o 0,83 proc.).

Natomiast oczko niżej uplasowała się „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała największy wzrost w czołowej dziesiątce. Wynik sprzedażowy tego tytułu zwiększył się bowiem o 44,92 proc. i wyniósł 173 582 egz. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce czternaste.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż sześć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla pań. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazło się jedno pismo luksusowe.

Zobacz tabelę

Autor: mk

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas