Reklama2020-10-02
0

"Przyszłość to nastawienie" - rusza globalna wizerunkowa kampania Audi (wideo)

Pod hasłem "Przyszłość to nastawienie" rusza globalna wizerunkowa kampania marki motoryzacyjnej Audi, która ma odzwierciedlać założenia jej nowej strategii. - Odświeżając naszą strategię, nadajemy współczesną definicję hasłu „Vorsprung Durch Technik - przewaga dzięki technice” i przygotowujemy się na wyzwania przyszłości - mówi Henrik Wenders, wiceprezes marki Audi.

Audi chce na nowo definiować swoje hasło przewodnie „Vorsprung Durch Technik - przewaga dzięki technice”. W centrum odświeżonej strategii marki ma stawiać na ludzi. Głównymi filarami wizerunku marki nadal mają pozostawać zrównoważony rozwój, cyfryzacja i design.

W nowej, globalnej kampanii wizerunkowej marki, pod hasłem „Future is an Attitude – przyszłość to nastawienie”, podkreślona została transformacja w kierunku zrównoważonej i cyfrowej mobilności premium.

- Odświeżając naszą strategię nadajemy współczesną definicję hasłu „Vorsprung Durch Technik - przewaga dzięki technice” i przygotowujemy się na wyzwania przyszłości: na nową erę motoryzacji i na nowych klientów - mówi Henrik Wenders, wiceprezes marki Audi. - Naszym celem jest ulepszenie życia ludzi z wykorzystaniem techniki oraz znaczący wkład w rozwój społeczeństw. Ambicją Audi jest kształtowanie przyszłości mobilności w klasie premium i tworzenie fascynujących doświadczeń - dodaje.

Firma podkreśla, że nową globalną kampanią marka Audi wskazuje drogę do elektrycznej, cyfrowej i emocjonalnej przyszłości. Oprócz obecnych modeli, takich jak Audi e-tron Sportback, pojawiają się w niej także wizjonerskie pojazdy, np. Audi AI:ME, czy Audi Q4 Sportback e-tron.

Za kreatywną realizację kampanii odpowiedzialna jest hamburska agencja thjnk. Kampania będzie prowadzona za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, od telewizji po platformy cyfrowe.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas