Reklama2023-10-27
1

"Pstrąg Pyszna Sztuka" - przekonuje Pascal Brodnicki

Agencja reklamowa Brand New Heaven, w ramach kontynuacji współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Ryb Łososiowatych, realizuje kampanię "Pstrąg Pyszna Sztuka". 

"Pstrąg Pyszna Sztuka" to projekt, który ma na celu zwiększenia świadomości społecznej na temat pstrąga i jego wartości odżywczych oraz akwakultury w Polsce. Współpracę w kolejnej odsłonie kampanii kontynuuje również ambasador – kucharz, prezenter telewizyjny i autor książek kulinarnych – Pascal Brodnicki.

Agencja Brand New Heaven odpowiada za strategię i kreację kampanii, w tym m.in. spot z ambasadorem, emitowany w internecie oraz kinach, materiały do kampanii online, a także filmy z przepisami na dania z pstrąga autorstwa Pascala Brodnickiego. Kampania będzie trwała do końca listopada 2023.

Zaktualizowana przez agencję strona internetowa kampanii (terazpstrąg.pl) zawiera materiały edukacyjne o akwakulturze, wartościach odżywczych pstrąga oraz przepisy.

W ramach kampanii BNH odpowiada również za działania PR, social media, organizację wydarzeń z udziałem Pascala Brodnickiego, a także za kampanię na platformach społecznościowych, YouTube oraz za artykuły sponsorowane. 

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas