Reklama 2023-03-28
3

Pudliszki rozpoczynają współpracę ze 180heartbeats + Jung v Matt

Agencja 180heartbeats + JvM wygrała dwa przetargi prowadzone przez grupę KraftHeinz na obsługę reklamową marki ketchupu i koncentratu pomidorowego Pudliszki.

W ramach współpracy 180heartbeats + Jung v Matt zostało strategiczną agencją komunikacji marki Pudliszki i odpowiadać będzie za strategię i kreację nadchodzących kampanii.

Proces przetargowy rozpoczęto w grudniu 2022, a rozstrzygnięto w połowie marca tego roku.

Ostatnie działania reklamowe marka Pudliszki prowadziła w 2021 roku. Kampanię pod hasłem "Cała przyjemność w Pudliszkach" przygotowały agencja BBDO, Carat Polska, Hogarth Worldwide i Papaya Films.

KraftHeinz ma w portfolio także markę Heinz.

Autor: jd

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas