Radio2012-12-20
1

Radio ZET, Tok FM i Eska Rock po 40 proc. więcej z reklam, tylko Trójka w dół (TOP10)

W listopadzie br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 31,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty wynoszące ok. 40 proc. osiągnęły Radio ZET, Tok FM, Eska Rock i Złote Przeboje Pogoda Warszawa, za to spadek zanotowała Trójka.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w listopadzie Radio ZET (Eurozet) cennikowo zarobiło z reklam 38,5 proc. więcej niż rok wcześniej, a RMF FM (Grupa RMF) - 23,9 proc. więcej. Jeszcze większe wzrosty wpływów reklamowych zanotowały Tok FM (Agora), Eska Rock (Grupa Radiowa Time) oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa (Agora) - odpowiednio 37,8, 44,4 i 46,9 proc. Natomiast RMF Classic (Grupa RMF) zarobiło z reklam aż o 130 proc. więcej niż przed rokiem.

>>> Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja

Z kolei przychody reklamowe Jedynki (Polskie Radio) zwiększyły się w skali roku o 20,1 proc. Natomiast w przypadku Eski Wrocław wzrosły o 9,2 proc., a w przypadku Eski Poznań (obie stacje należą do Grupy Radiowej Time) - o 31,2 proc.

>>> Rekordowy wynik Radia Złote Przeboje i RMF Maxxx

Jedyną rozgłośnią z czołówki, która zanotowała spadek cennikowych przychodów reklamowych, jest Trójka (Polskie Radio). Stacja zarobiła z reklam 3,1 proc. mniej niż przed rokiem.

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

Więcej informacji:reklama w radiu, Kantar Media

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas