Reklama2019-03-19
3

Rafał Wolnomiejski w zarządzie Dentsu Aegis Network Polska

Od kwietnia do zarządu Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej agencje Carat, Vizeum, Posterscope i Hypermedia) dołączy Rafał Wolnomiejski, do niedawna związany z GroupM (WPP). Obejmie rolę szefa pionu commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.

Wolnomiejski w Dentsu Aegis Network Polska będzie szefem pionu commercial, który zajmuje się m.in. planowaniem mediów (klasycznych i digitalowych), marketingiem online, produkcją filmową i usługami bazującymi na big data oraz investment. Tworzą go domy mediowe Carat i Vizeum, multidyscyplinarny zespół dentsu X, Amnet zajmujący się obszarem programmatic, Amplifi odpowiedzialny za investment, iProspect skupiający kompetencje marketingu online, Dentsu Data Services - komórka analityczna zajmująca się usługami i badaniami w obszarze Big Data, studio filmowe Propeller film jak również The Story Lab - nowy podmiot zajmujący się telewizyjnymi formatami rozrywkowymi.

- Cieszę się z przyjścia Rafała. Głęboko wierzę, że bazując na dotychczasowych dokonaniach wniesie on swoje ogromne doświadczenie i energię, dzięki którym będziemy mogli kontynuować nasz proces transformacji i dostarczać naszym klientom najlepsze na rynku rozwiązania - komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Na stanowisku szefa pionu commercial Rafał Wolnomiejski zastąpi Arkadiusza Szulca, który odchodzi z Dentsu Aegis Network Polska. Szulc był związany z grupą przez 14 lat. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Carat, kolejne lata spędził w Hypermedia/Isobar, spółce Dentsu Aegis Network i Amplifi odpowiedzialnej za obszar negocjacji, programmatic buying oraz inwestycje w content. Rok temu objął funkcję chief commercial oficera, pełnił również rolę członka zarządu domów mediowych Carat i Vizeum.

Rafał Wolnomiejski z branżą reklamową związany jest od ok. 20 lat. Z końcem 2018 roku zakończył pracę w GroupM, do której należą agencje Mindshare, MediaCom, Wavemaker. Pracował tam od 2008 roku. Jednym z głównych jego obowiązków były negocjacje warunków zakupu reklam w mediach dla klientów domów mediowych działających w ramach GroupM. Przed dołączeniem do tej firmy był business development directorem w Initiative Warszawa.

W GroupM nie powołano jego następcy, bo zajmowane przez niego stanowisko chief operating officera zlikwidowano.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas