„Moje Mieszkanie” zanotowało największy wzrost sprzedaży ogółem w lutym br. wśród pism wnętrzarskich. Miesiąc na największym minusie zakończył miesięcznik “Dom & Wnętrze”. Liderem zestawienia pozostały “Cztery Kąty”.
Średnia sprzedaż ogółem “Czterech Kątów” (Agora) w lutym br. wyniosła 86 954 egz., notując wzrost o 5,82 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu utrzymał się magazyn “Moje Mieszkanie” (Murator), którego sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bo o 29,87 proc. i wyniosła 64 383 egz. Trzeci był także wydawany przez Muratora miesięcznik “M jak Mieszkanie”. Jego wynik w lutym br. poszedł do góry o 21,60 proc. do 54 097 egz.
Największy spadek w rankingu zanotował plasujący się na miejscu szóstym i zarazem ostatnim tytuł “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska). Jego sprzedaż ogółem zmalała o 22,22 proc. i wyniosła 11 831 egz.
Zobacz tabelę
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej (49,75 proc.) zyskał magazyn „M jak Mieszkanie”.