Reklama2022-10-07
0

Zimowy figowo-jabłkowy smak Red Bulla z kampanią

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Red Bull wprowadza do sprzedaży wariant na zimę - napój energetyczny o smaku figowo-jabłkowym. Promuje go w kampanii.

Marka Red Bull zadebiutowała na polskim rynku z nowym zimowym smakiem figowo- jabłkowym. Media w kampanii promującej nowość w portfolio Red Bull zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media Group.

Kampania promująca nowy smak napoju Red Bull Winter Edition wystartowała z początkiem października i jest realizowana w telewizji (od 10 października) oraz w mediach digital – YouTube, Instagram, Tik-Tok oraz w wyszukiwarkach.

Produkt zadebiutował na sklepowych półkach w połowie września w Żabce, a w październiku trafi do szerszej dystrybucji w większości sieci handlowych oraz na rynku tradycyjnym.

Media w kampanii zaplanowała oraz zakupiła agencja mediowa Havas Media.  
 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas