Reklama 2015-04-17
7

Redd’s w nowych opakowaniach reklamowany w stylu Rasta jako „piwo inne niż inne” (wideo)

Kompania Piwowarska wprowadza na rynek piwo Redd’s w nowych opakowaniach i nowej wersji smakowej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Piwo inne niż inne” autorstwa agencji PZL, IQ Marketing, Tailor Made PR, Lubię to i MEC.

Dotychczasowa oferta smakowa Redd’sa (warianty Jabłko i Trawa Cytrynowa, Malina oraz Żurawina) został poszerzona o nową odmianę: Gruszka i Chili. Jednocześnie wprowadzane są nowe opakowania wszystkich wersji smakowych - butelki i puszki mają ciemniejszą, stonowaną kolorystykę i matowe etykiety (ma to podkreślać naturalny, piwny charakter  marki).

Wprowadzone zmiany promuje kampania pod hasłem „Piwo inne niż inne”. Pierwszy spot, którego emisja w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych rozpocznie się 20 kwietnia, nawiązuje do komunikacji popularnych reklam Redd’sa sprzed kilkunastu lat (z hasłami „Pędem nabędę”, „Totem potem” czy „Lane i nalane”) i etnicznych korzeni. Ponadto pojawia się w nim motyw muzyczny - piosenka kołyszącego się na sprężynkach Rastamana.

Kreacją reklam zajęli się Magda Goll, Cezary Filew i Iwo Zaniewski z agencji PZL, odpowiedzialni również za starą kampanię Redd’sa.

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmie internet, outdoor, punkty sprzedaży oraz aktywności public relations.

Za działania BTL odpowiada IQ Marketing, kampanię PR - pod hasłem „Wakacje pod gruszą” - zrealizuje Tailor Made PR, a komunikację w social media realizuje agencja Lubię to. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: bg

Więcej informacji: Redd's, piwo, Kompania Piwowarska

KOMENTARZE (7) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas