Reklama2011-12-23
0

Reklama w telewizji: tylko TVN w górę, TVP mocno w dół (TOP 10)

W listopadzie br. polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam prawie 6 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce spore spadki przychodów reklamowych zanotowały TVP 1 i TVP 2, a niewielki wzrost osiągnęła tylko TVN.

Dane Kantar Media przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych były w listopadzie niższe niż rok wcześniej o 5,8 proc. bez uwzględniania autopromocji, a o 5,9 proc. - licząc z autopromocją. Same wydatki na autopromocję spadły w skali roku o 15,8 proc.

>>> Gazety 13 proc. mniej z reklam, „Fakt”, „Rz” i „DGP” najbardziej w dół 

>>> Magazyny 7 proc. więcej z reklam. „Tina”, „Gala” i „Twój Styl” liderami wzrostu

Wśród czołowych stacji tylko TVN zarobiła z reklam więcej niż rok wcześniej - o 6,1 proc. Minimalnie - o 0,14 proc. - spadły przychody reklamowe Polsatu, a o kilka procent zmniejszyły się w przypadku TV 4 (dokładnie o 6,5 proc.) i TVN 24 (o 7,2 proc.).

Zdecydowanie bardziej zmalały wpływy z reklam TVP 1 - o 18,1 proc., TVP 2 - o 12,2 proc., Viva Polska - o 13,8 proc., oraz AXN - równo o 20 proc. Natomiast TV Puls cennikowo zarobiła na reklamach jedynie 29,7 proc. tego co rok wcześniej i wypadła z pierwszej dziesiątki zestawienia.

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

Więcej informacji:Kantar Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas