Biznes2021-03-05
4

Renault zmienia logo

Francuski koncern samochodowy Renault ma nowe logo.

W nowej wersji logo  nie ma już nazwy marki Renault. Logo ma klasyczną budowę, kształt czworobocznego diamentu złożonego ze stojących obok siebie czarnych linii.

W porównaniu z poprzednią wersją, nowe logo nie jest już tak trójwymiarowe.

Po lewej: poprzednie logo Renault, po prawej nowa wersja

Nowe logo marki widoczne jest w reklamie elektrycznego, miejskiego modelu Zoe E-Tech w limitowanej wersji.

Nie tylko Renault

Renault to kolejna marka motoryzacyjna, która zdecydowała się na nową wersję logo. W ubiegłym roku taką zmianę wprowadziły Dacia, KIA, General Motors, Nissan, Toyota czy Opel. W tym roku nowy znak graficzny zaprezentował Peugeot. Emblemat lwa w stylu lat 60., który użyto w koncepcji modelu e-Legend w stylu retro, przedstawiono przed premierą nowego modelu 308.

Autor:jd

Więcej informacji:logo, identyfikacja wizualna, Renault

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas