Reklama2019-09-23
0

Nowa kampania marki Ricola oparta na platformie „Wish you well“

Wystartowała kampania marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Marka zaplanowała komunikację opartą na platformie "Wish you well/ Życzymy Ci tego co najlepsze". To platforma kultywująca szeroko rozumiany element Wellbeingu. Ricola ma wspierać życie oraz dbanie o siebie w zgodzie i harmonii z naturą, dzięki dobroczynnej mocy szwajcarskich ziół oraz ich działaniu odświeżającym dla ust i gardła.

W ramach kampanii zaplanowane są działania w telewizji (spoty 15” i 30” emitowane będą na TVN, Polsacie, pakietach stacji tematycznych Premium TV, Polsatu tematycznego) oraz akcja specjalna na antenie RMF FM – w planie m.in. konkurs z nagrodami oraz dedykowana marce audycja w RMF Classic. Działania zaplanowane są do 24 listopada. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas. Kreację stworzyła agencja Hogarth UK.

Havas Media zajmuje się obsługą mediową marki Ricola od tego roku – w lutym  brand po raz pierwszy reklamował się w radiu.

Autor:bg

Więcej informacji:Ricola, Havas Media, Hogarth UK

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas