30 grudnia br. rusza nowa, globalna kampania firmy Weight Watchers. Ambasadorem pierwszych międzynarodowych działań marki po rebrandingu jest Robbie Williams.
W wyniku rebrandingu przeprowadzonego we wrześniu br. firma Weight Watchers zmieniła nazwę na WW. Nowa kampania obejmująca telewizję rusza 30 grudnia br. w bloku przy filmie „Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy” na kanale ITV.
Reklama "For Every Body" z udziałem Robbiego Williamsa skupia się na pokazaniu tego, że każdy ma powód, aby mieć zdrowe życie. - WW chce zostać światowym partnerem w dziedzinie wellness: programem zaprojektowanym dla wszystkich i zaangażowanym w pomaganie milionom we wprowadzaniu zdrowych nawyków - powiedział Mindy Grossman, prezes i dyrektor generalny WW. - Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że Robbie dołącza do naszej społeczności i inspiruje innych dzięki swojej drodze do odnowy biologicznej - dodał.
Globalnymi ambasadorami marki WW zostali Robbie Williams i Kate Hudson. W ramach zaplanowanych działań oboje mają podzielić się swoimi doświadczeniami z zakresu odnowy biologicznej i zachęcać innych do zmiany trybu życia za pośrednictwem mediów społecznościowych i hashtaga #MyWhy.
Autorem kampanii jest agencja Anomaly.