Reklama2013-06-14
1

Robert Makłowicz i Henio z Krysią reklamują „sezon na pomidory” w Tesco (wideo)

W nowej kampanii hipermarketów Tesco reklamowana jest oferta polskich pomidorów. Akcję, której twarzami są Robert Makłowicz, Henio i Krysia, przygotowały i realizują firmy PZL oraz MediaCom Warszawa.

Kampania polskich pomidorów dostępnych w Tesco podkreśla, że są one świeże, co wynika z ich właściwego przechowywania, a cały asortyment obejmuje 14 odmian. Ponadto ceny wszystkich pakowanych pomidorów zostały obniżone do końca czerwca o 20 proc.

Twarzą kampanii jest Robert Makłowicz, który w poprzednim spocie Tesco promował masło (zobacz więcej i obejrzyj tę reklamę). W gazetkach i serwisie internetowym Tesco pojawią się przepisy Makłowicza na nowe potrawy, których głównym składnikiem są pomidory.

Ponadto w ramach kampanii emitowane są animowane reklamy z Heniem i Krysią, prezentujące bieżące promocje cenowe, którym objęte są m.in. pomidory. Spoty przygotowała agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania są też prowadzone na facebookowym fanpage’u Eksperci Tesco, którym zarządza agencja Lemon Sky.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas