Reklama2021-09-21
0

Robert Michalik szefem strategii w BeDigital

Robert MichalikRobert Michalik

Do zespołu agencji BeDigital dołączył Robert Michalik obejmując stanowisko head of strategy. Wcześniej pracował m.in. w Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.

Michalik w BeDigital będzie realizował strategie dla obecnych i nowych klientów agencji oraz odpowiadał za stworzenie modelu synergii komunikacji mediów tradycyjnych i digitalowych.

Robert Michalik ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora strategicznego w Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.

Ma na swoim koncie ponad 150 zrealizowanych projektów marketingowych, tworzył (lub współtworzył) m.in. strategie i komunikację marketingową dla: Tesco, Kaufland, Netto, Praktiker, Raiffeisen Bank, Union Investment, Ultimo, BP, Unimil, Man, Luxoft, Mitsubishi, Mlekovita, Książęce, Zielona Budka, Wawel, Tauron, TBM, USP Zdrowie, Hasco Lek czy Kraków Airport im. Jana Pawła II

Autor:bg

Więcej informacji:Robert Michalik, BeDigital, Ancymony

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas