Kultura2020-02-21
58

Telewizja Polska rezygnuje z serialu „Rodzinka.pl”, wiosną ostatni sezon

fot. TVPfot. TVP

TVP poinformowała aktorów i ekipę o zakończeniu realizacji serialu komediowego „Rodzinka.pl” - napisała grająca w nim jedną z głównych ról Małgorzata Kożuchowska. Wiosną w TVP2 zostanie wyemitowany szesnasty sezon „Rodzinka.pl”.

- Dzięki temu, że pokochaliście rodzinkę Boskich przeżyłam tutaj piękne lata swojego aktorskiego życia, poznałam wspaniałych ludzi, doświadczyłam wielu wzruszeń, ale i zabawnych historii, które na zawsze pozostaną w mojej pamięci. Polubiliście nas, identyfikowaliście się z odgrywanymi przez nas postaciami i sytuacjami. Chciałabym Wam podziękować za to że z nami byliście i chcieliście nas oglądać! - zaznaczyła Małgorzata Kożuchowska.

W wiosennej ramówce TVP2 zaplanowano jeszcze szesnasty sezon „Rodzinka.pl”. Jego pierwszy odcinek zostanie wyemitowany w niedzielę 1 marca o godz. 16:20, kolejne będą pokazywane co tydzień o tej porze.

 

„Rodzinka.pl” w TVP2 od 2011 roku, 278 odcinków

Serial komediowy „Rodzinka.pl” na antenie TVP2 pojawił się w marcu 2011 roku. Jest oparty na kanadyjskim formacie „Les Parent”.

„Rodzinka.pl” opowiada o perypetii rodziny Boskich i ich sąsiadów. Od początku w serialu występują Małgorzata Kożuchowska (jako Natalia Boska), Tomasz Karolak (Ludwik Boski), Maciej Musiał (Tomasz Boski), Adam Zdrójkowski (Jakub Boski) i Mateusz Pawłowski (Kacper Boski), a także grający ich przyjaciół Agata Kulesza, Jacek Braciak i Olga Kalicka. Z czasem do obsady dołączyli m.in. Wiktoria Gąsiewska, Julia Wieniawa, Magdalena Stużyńska i Krzysztof Dracz.

Pierwsze dwa sezony „Rodzinka.pl” emitowano w środy wieczorem, potem serial przesunięto na piątkowe wieczory. Natomiast jesienią ub.r. pokazywano go w niedziele po południu, ponieważ w piątki wieczorem do ramówki wskoczył „Czar par”.

Według danych Nielsen Audience Measurement emietowaną od września do początku grudnia ub.r. piętnastą serię „Rodzinka.pl” oglądało przeciętnie 917 tys. widzów, co przełożyło się na 8,15 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,61 proc. w grupie 16-59. Trzynasty sezon „Rodzinka.pl”, pokazywany jesienią 2018 roku w piątki wieczorem, gromadził średnio 1,13 mln widzów przy udziałach na poziomie 8,50 proc. w 4+, 10,19 proc. w 16-49 oraz 9,40 proc. w 16-59.

W styczniu br. średnia widownia minutowa TVP2 wynosiła 601 806 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 8,69 proc., po wzroście o 1,64 proc. w skali roku.

Autor:tw

KOMENTARZE(58)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas