Reklama2020-03-27
1

Roleski wraca z kampanią wizerunkową. Odpowiada za nią agencja Opus B

Agencja reklamowa Opus B wygrała przetarg na realizację ogólnopolskiej wizerunkowej kampanii marki Roleski. Wkrótce ruszą pierwsze od dłuższego czasu działania tego brandu.

Agencja Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór nad realizacją ogólnopolskiej wizerunkowej kampanii reklamowej marki Roleski. Działania ATL mają obejmować stacje telewizyjne i radiowe.

Szczegółów kampanii ani daty jej startu firma nie ujawnia. Wiadomo jedynie, że zostanie do niej zaangażowana ambasadorka, a działania reklamowe mają skupić się na ważnym problemie społecznym.

Firmy nie informują, jakie inne agencje były w przetargu.

Marka Roleski od kilku lat nie prowadziła szerokozasięgowych działań reklamowych. Ostatnia duża wielokanałowa kampania realizowana była w 2015 roku konceptem "Królewskiej Republiki".

Autor:bg

Więcej informacji:Roleski, Opus B, kampania wizerunkowa

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas