Prasa2013-01-15
1

Rośnie sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem

W październiku 2012 roku wszystkie trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem analogicznego okresu rok wcześniej. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2012 roku wyniosła 370 125 egz., czyli o 5,05 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Na drugim miejscu uplasował się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który zanotował wynik na poziomie 207 520 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła o 6,05 proc. - był to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.

Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 67 738 egz. Dwutygodnik ten zanotował wzrost wynoszący 0,34 proc.
 

Zobacz tabelę


W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 2,33 proc.) pochwalić się może już jednak „Ekran TV”. Z kolei w tym rankingu jedynym spadkiem dotknięty został „Tele Świat” - było to 5,28 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:dwutygodnik telewizyjny, zkdp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas