Reklama2014-05-20
1

Różnica między spacerem i łomżingiem reklamuje piwo Łomża (wideo)

W telewizji i na outdoorze zaczęła się kolejna kampania reklamowa piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) oparta na koncepcji łomżingu. Akcję przygotowały firmy PZL, Bomaye i MediaCom Warszawa.

Nowy spot telewizyjny Łomży pokazuje różnicę między łomżingiem i zwykłym spacerem po łące.

W spocie i reklamie outdoorowej marka jest przedstawiana jako „źródło świadomego łomżingu”.

Koncepcja łomżingu pojawiła się w reklamach piwa Łomża w czerwcu ub.r. (zobacz poprzednie spoty). W ramach obecnej kampanii organizowany jest internetowy konkurs na trenera łomżingu z udziałem blogerów Make Life Harder (więcej na ten temat).

Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL, produkcją spotu telewizyjnego - dom produkcyjny Bomaye, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

W czerwcu kampania obejmie także radio.

Autor:tw

Więcej informacji:piwo Łomża, Łomża, łomżing, Van Pur

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas