Reklama 2009-09-02
0

Rusza kampania '365 dni' Actimela (wideo)

W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Actimela. Akcja podkreśla, że wzmacnia on naturalną odporność dzieci.

Startująca właśnie kampania reklamowa Actimela informuje, że 70 proc. odporności pochodzi z brzucha, podkreślając jednocześnie, że ten produkt wzmacnia ją u najmłodszych. Przekaz jest skierowany do rodziców, którzy przez cały rok dbają o zdrowie swoich dzieci. Kampania przebiega pod hasłem "365 dni".




Akcja przez cały wrzesień jest prowadzona w stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Autor: tw

Więcej informacji: Actimel

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas