Reklama2023-08-09
5

Ruszył konkurs na koncepcje kampanii przeciwko utrwalaniu postaw antysemickich w Polsce

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ogłosiło konkurs na opracowanie koncepcji idei kreatywnej kampanii społecznej przeciwko utrwalaniu postaw antysemickich w Polsce.

Celem zaplanowanej przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN kampanii jest budowanie świadomości, że bezrefleksyjnie posługiwanie się stereotypami i dyskryminującymi kodami kulturowymi wpływa na utrwalanie postaw antysemickich w społeczeństwie.

Zaplanowane działania mają być skierowane do Polaków i Polek w wieku 16-40 lat. Jak uzasania Muzeum POLIN, najczęściej osoby te nie znają osobiście Żydów i Żydówek, przejmują opinie o nich z kultury popularnej, mediów, od rodziny, z komentarzy w internecie. Nie zastanawiają się na co dzień nad przekonaniami czy stereotypami, które podzielają. Sami nie uważają się za antysemitów
czy za osoby, które dyskryminują innych, celowo nie obrażają Żydów.

Kampania ma pokazywać, że obraz Żyda czy Żydówki są złożone ze stereotypów, dotyczących wyglądu, tradycji, obrzędów. Jej celem ma być uświadomienie, że zachowania antysemickie są silnie obecne w życiu w Polsce na wielu płaszczyznach i nie warto
przyjmować ich bezkrytycznie.

Działania prowadzone będą głównie w internecie, z wykorzystaniem własnych kanałów komunikacji Muzeum POLIN m.in. na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube.

W działaniach reklamowych mają być wykorzystane 2-3 minutowe filmy edukacyjne tłumaczące zjawisko antysemityzmu, są to
materiały, do których odbiorca może sięgnąć, jeśli zainteresuje go materiał promocyjny. Ich wsparciem będą działania PR.

Na produkcję materiałów do kampanii na podstawie przygotowanych projektów Muzeum chce przeznaczyć nie więcej niż 150 tys. zł brutto. Trwający konkurs dotyczy opracowania koncepcji kreatywnej kampanii, nie dotyczy produkcji materiałów reklamowych ani emisji kampanii.

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas