Prasa2015-11-27
0

Rynek magazynów dla dzieci w Polsce - liderem „Lego Legends of Chima”

W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, a drugie miejsce należało do „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn”, a najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) w sierpniu 2015 roku wyniosła 64 733 egz. W porównaniu do sierpnia 2014 roku zwiększyła się ona o 19,09 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie należało do miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w sierpniu 2015 roku wyniosła 58 758 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu br.

Podium uzupełnia magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska), który rok wcześniej był drugi. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 52 820 egz., po spadku o 2,25 proc.

Na szóstym miejscu znalazł się magazyn „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 41,96 proc. do 38 021 egz. Tytuł ten w sierpniu ub.r. był siódmy.

Z kolei największy spadek, wynoszący 21,57 proc. do 33 153 egz., odnotował „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca piątego na siódme.

Zobacz tabelę

W sierpniu 2015 roku w porównaniu do lipca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 31,05 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (również Egmont Polska) - było to 33,85 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas