W październiku 2013 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Shape”, a na przeciwnym biegunie znalazł się tytuł „Hot Moda & Shopping”.
Najchętniej kupowanym pismem luksusowym w Polsce pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika w październiku 2013 roku wyniosła 233 527 egz., po wzroście względem października 2012 roku o 2,86 proc.
Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 160 723 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zmalała o 20,62 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo „Zwierciadło”), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 12,25 proc. i wyniosła 116 341 egz.
Dopiero na ostatniej lokacie uplasował się nowy magazyn o modzie „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska), który ukazuje się od lutego 2013 roku. Wynik tego pisma wyniósł 27 799 egz.
Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł magazyn „Shape” (Marquard Media Polska), który awansował z miejsca 12. na 10. Jego sprzedaż ogółem w październiku ub.r. zwiększyła się bowiem o 241,22 proc. i wyniosła 73 202 egz.
Z kolei najwięcej stracił tytuł „Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska), który spadł z miejsca 9. na 11. Średni wynik tego miesięcznika wyniósł 62 430 egz., po spadku o 28,35 proc.
Zobacz tabelę
- 1
- 2