W marcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Tydzień”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Program TV”, z kolei najwięcej stracił „Super TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w marcu 2013 roku uplasowała się na poziomie 1 033 012 egz., co oznacza wzrost względem marca 2012 roku o 2,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,96 proc. i wyniosła 413 165 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem jednak zmalała o 1,57 proc. do 188 813 egz.
Na piątej pozycji uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,02 proc. do poziomu 160 449 egz.
Wzrostami średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogły też tygodniki innych wydawnictw: „Program TV” wydawany przez Press-Media (wzrost o 8,18 proc. do poziomu 124 275 egz.) oraz „Teleprogramy” (Teleprogramy; wzrost o 0,81 proc. do 37 489 egz.).
Zobacz tabelę
W marcu 2013 roku w porównaniu do lutego 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 5,31 proc.) pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Z kolei najwięcej straciły tutaj „Teleprogramy” - było to 2,08 proc.
Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.