Reklama2016-12-28
0

Samotny bałwan i chińskie lalki w kampanii Coca-Coli na Chiński Nowy Rok

Coca-Cola ruszyła w Chinach z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są samotny bałwan i chińskie laleczki, znane tam z opakowań tego napoju. Kampania autorstwa agencji McCann Worldgroup z Szanghaju ma podkreślać nierozerwalność więzi rodzinnych.

Trwający minutę spot reklamowy Coca-Coli zaczyna się od sceny pokazującej, jak rodzina szykuje się do kolacji. Mały chłopiec spogląda przez okno i widzi przed domem samotnego bałwana. Obok niego, tuż przy oknie stoi litrowa butelka Coca-Coli, na etykiecie której są wizerunki dwóch laleczek: chłopca i dziewczynki.

Chłopak odchodzi do stołu. W tym czasie lalki z butelki napoju ożywają i wymykają się na zewnątrz, zaczynają lepić kolejne kule ze śniegu. Gdy chłopiec za chwilę ponownie spogląda przez okno widzi już nie jednego, ale kilka bałwanków obok siebie.

Cia Hatzi, regional business director w agencji McCann Worldgroup odpowiedzialny za markę Coca-Cola w regionie Azja Pacyfik wyjaśnił, że spot ma zwracać przede wszystkim uwagę na nierozerwalność więzi z rodziną - temu ma służyć pokazanie właśnie tego, jak laleczki tworzą kolejne bałwanki, by ten jeden nie czuł się samotny.

Koncern Coca-Cola wprowadził wizerunki dwóch lalek-figurek chińskich na etykiety napoju w Chinach w 2001 roku. Mają one być na tym rynku takim samym symbolem, jakim w innych krajach są niedźwiedzie polarne lub święty Mikołaj.

Nowa kampania Coca-Cola ma nawiązywać do Chińskiego Nowego Roku, najważniejszego święta w Chinach, które przypada na koniec stycznia. Dla reklamodawców jest ono równie ważne jak okres Bożego Narodzenia w innych krajach.

Kampania ma obejmować telewizję, kina, billboardy i ekrany LED. Za kreację reklam odpowiada agencja McCann Worldgroup z Szanghaju, produkcją zajęło się studio Animal Factory Films.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas