Rozpoczęła się kampania marki farb Beckers prezentująca ściany domów jako piękne tło dla codziennego życia. Przygotowały ją Wiernik Pro i Arena Media (Havas Media Group).
30-sekundowe spoty reklamowe są emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na wybranych kanałach tematycznych.
- Naszym spotem, opartym na różnorodnych życiowych sytuacjach, chcemy przekazać, że produkty Beckers to nie tylko piękne rozwiązania kolorystyczne i estetyczne, ale także różnorodne funkcjonalności, dzięki którym ściana nie musi stanowić ograniczenia dla codziennych zajęć domowników czy realizacji ich pasji. Poprzez swoje właściwości farby Beckers czynią bowiem pomalowane powierzchnie trwałym i efektownym tłem dla naszych codziennych, domowych aktywności - mówi Aneta Stopa, kierownik marketingu marki Beckers.
Kampania pod hasłem „Wybierz kolor i znajdź nowe tło, dla wszystkiego co kochasz” prowadzona będzie także równolegle w kanałach digital, mediach społecznościowych, a także wpierana będzie działaniami PR.
Za przygotowanie kreacji reklamowej odpowiada agencja Wiernik Pro, zaś zakup mediów koordynuje dom mediowy Arena Media.
Przed rokiem marka Beckers promowała się m.in. konkursem radiowym.