Prasa2014-01-29
0

„Scooby - Doo!” liderem sprzedaży pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 43 proc. w dół

Shutterstock.comShutterstock.com

W październiku 2013 roku liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był miesięcznik „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem magazynu „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w październiku 2013 roku wyniosła 50 432 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,44 proc.

Drugie miejsce zajął miesięcznik „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 47 521 egz., po spadku o 6,80 proc.

Ostatnia lokata podium należała do „Monster High” (Egmont Polska), który rok wcześniej był czwarty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się o 2,25 proc. do 46 420 egz.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn” (Media Service Zawada). Jego wynik zwiększył się bowiem o 21,69 proc. i uplasował się na poziomie 32 674 egz. Tytuł ten awansował z pozycji siódmej na piątą.

Natomiast największy spadek zanotował „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca piątego na dziewiąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 42,55 proc. do poziomu 25 022 egz.

Zobacz tabelę


W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 39,44 proc.) pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej również i tutaj stracił miesięcznik „Kubuś i Przyjaciele” - było to 20,37 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas