Prasa2015-06-11
0

„Scooby - Doo!” na czele magazynów dziecięcych. „Monster High” o 62 proc. w dół

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Scooby - Doo!”, który wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Najwięcej zyskała „Księżniczka”, zaś najwięcej stracił „Monster High”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w lutym 2015 roku wyniosła 54 047 egz. W porównaniu do lutego 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,71 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce spadły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 46 684 egz., niższym o 20,86 proc. niż rok wcześniej.

Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był piąty. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 44 209 egz., po spadku o 1,16 proc. (więcej na ten temat).

Z siódmego na czwarte miejsce awansowała „Księżniczka” (Egmont Polska), której wynik zwiększył się o 26,67 proc. do 42 681 egz. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Natomiast najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji szóstej na jedenastą. Jego wynik sprzedażowy w lutym br. zmniejszył się bowiem o 61,58 proc. do 15 899 egz.

Zobacz tabelę

W lutym 2015 roku w porównaniu do stycznia 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 77,30 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Księżniczka” - było to 13,48 proc.

Zobacz tabelę

Pisma „Lego Legends of Chima”, „Filly Magazyn”, „Magazyn MiniMini”, „W Siodle”, wydawane przez Media Service Zawada, miały w tym roku wydania lutowo-marcowe. Ich dane pojawią się dopiero w deklaracjach za marzec.


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas