Sebastian Umiński, przez większość kariery zawodowej związany z branżą agencji reklamowych, przeszedł na stronę marketerów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rozpoczął pracę w firmie 3M Polska, do której należą takie marki, jak Post-it, Scotch-Brite, Scotch i Nexcare.
W 3M Polska objął stanowisko demand generation managera w regionie CEEMEA (Środkowej i Wschodniej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki). Odpowiada m.in. za strategię internetową, działania w obszarze social media i performance marketing w 25 krajach z tego regionu.
Poprzednio Sebastian Umiński pracował w agencji reklamowej Ogilvy&Mather. Od marca 2015 roku był tam digital& innovation directorem, jego obowiązki przejął Arkadiusz Tomkiewicz.
Przed przejściem do Ogilvy&Mather Umiński pracował przez kilka miesięcy w Novartis Consumer Health jako senior brand manager.
W latach 2012-2015 był innovation development directorem w agencji Interactive Solutions. Wcześniej pracował w Saatchi&Saatchi Warsaw, m.in. jako innovation development director, business director, account director, account manager.
W swojej karierze zawodowej związany był również z agencjami MRM Worldwide i Way4You.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tytus-klepacz-i-maciej-twardowski-odchodza-z-ddb-tribal-beda-dyrektorami-kreatywnymi-w-ogilvy-mather ##