Reklama2018-11-13
0

Seria zabawnych obrazków promuje McDonald's drive-through

W rozpoczętej właśnie we Francji kampanii sieć fast-food McDonald's prowadzi kampanię promującą opcję drive-through. Ma to być „szczęśliwe miejsce” niezależnie od tego, jak wiele złego mogło wydarzyć się w ciągu dnia.

Na kampanię autorstwa agencji TBWA/Paris składa się seria obrazków, które mają przypominać ludziom, że McDonald's drive-through daje niewielką chwilę szczęścia zwłaszcza wtedy, gdy życie okazuje się szczególnie trudne.

Centralnym punktem kreacji jest pokazana na grafice droga z punktu wyjściowego (np. z domu) do restauracji McDonald's, która wygląda jak uśmiech. Przy rysunku McDonald's widnieje hasło „Happiness on the way”.

Na jednym z obrazków można zobaczyć ciągnik, który ucieka z farmy zaatakowanej przez statek UFO, na innym – uciekającą z pikniku przed rojem pszczół rodzinę, a na kolejnym – furgonetkę odjeżdżającą z plaży, przy której rekin połyka deskę surfingową.


Kampania obejmie wszystkie największe miasta we Francji.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas