Telewizja2020-02-17
6

„19+” z nową czołówką. Emisja od 24 lutego w Siódemce (wideo)

W poniedziałek, 24 lutego telewizyjna Siódemka rozpocznie emisję premierowych odcinków serialu „19+”, który dotychczas pokazywany był w TVN. Cykl będzie miał nową czołówkę.

Scrpited-docu „19+” przedstawia historie młodych osób, którzy próbują odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial realizowany jest w nietypowej formule - sceny przedstawiające perypetie bohaterów przeplatane są komentarzami pojawiającymi się na videoblogu Melanii - głównej bohaterki produkcji.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Cykl produkowany jest przez krakowski oddział TVN od 2016 roku, producentem jest Krystyna Lasoń. Pierwsze sześć sezonów „19+” oglądać można było w TVN w dni powszednie w access prime-time (zwykle o godz. 16.30). Jak już informowaliśmy, od wiosny 2020 roku produkcję pokaże Siódemka - będzie można oglądać ją od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00, począwszy od 24 lutego br.

Nowa czołówka

W siódmym sezonie „19+” zadebiutuje nowa oprawa cyklu, która - jak informuje nadawca - ma "oddawać jego charakter - młodość, przyjaźń, zabawę i mierzenie się z przeciwnościami losu każdego dnia".

Piosenkę wykonuje Marta Gałuszewska, zwyciężczyni „The Voice of Poland”, a producentem muzycznym jest Gromee. Teledysk stworzył Pascal Pawliszewski, wystąpią w nim bohaterowie serialu oraz Gałuszewska.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/hotel-paradise-reality-show-tvn7-premiera-w-tvn ##

„19+” to nie jedyna produkcja z portfolio TVN, która wiosną zostanie pokazana w Siódemce. Nadawca do TVN7 przeniósł również  „Szkołę” i „Ślub od pierwszego wejrzenia”. Transfer tych produkcji z głównej anteny „związany jest z konsekwentną strategią wzmacniania Siódemki pod kątem młodszej widowni oraz budowania zróżnicowanej oferty kanałów w portfolio TVN Discovery”. - Siódemka w 2020 roku będzie jeszcze bardziej wyrazista i pełna emocji. Cały czas na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby naszego widza - dlatego na wiosnę przygotowaliśmy bardzo zróżnicowaną ramówkę. W ofercie programowej znajdą się zarówno własne produkcje rozrywkowe, jak i świetny kontent filmowy oraz serialowy - jakiś czas temu komentowała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa stacji.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,21 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:19+, Siódemka

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas