Kultura2022-10-03
8

Serial „Na dobre i na złe” zyskał 100 tys. widzów

„Na dobre i na złe”; fot. TVP„Na dobre i na złe”; fot. TVP

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2022/2023 ogląda średnio 1,88 mln osób. Produkcja rok do roku zyskała 100 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.55, począwszy od 7 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 1,88 mln osób, co przełożyło się na 14,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Oglądalność serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 1,67 mln osób, drugi miał 1,97 mln, a trzeci - 2 mln.

Dla porównania, rok temu „Na dobre i na złe” po trzech pierwszych odcinkach (pokazanych od 8 do 22 września ub.r.) śledziło o 100 tys. osób mniej. Było to 1,78 mln osób, co przełożyło się na 13,31 proc. udziału w 4+, 10,66 proc. w 16-49 oraz 9,78 proc. w 16-59.

„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Na dobre i na złe, TVP2

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas