Telewizja 2015-10-22
7

Serial „Web Therapy” w całości do obejrzenia w Player.pl. „Pierwsza tak duża inwestycja do sieci”

W ofercie Player.pl zadebiutował nakręcony specjalnie dla serwisu serial komediowy „Web Therapy” . - To pierwsza tak wielka inwestycja do internetu - mówi Edward Miszczak, członek zarządu Grupy TVN ds. programowych. Kolejne odcinki będzie można oglądać za darmo co środę, całość produkcji od razu pojawiła się zaś w ofercie płatnej.

„Web Therapy” jest adaptacją serialu amerykańskiej stacji kablowej Showtime z Lisą Kudrow w roli głównej. W Polsce w postać psychoterapeutki Lucyny Kole-Bojarskiej, która prowadzi krótkie terapie za pośrednictwem komunikatora internetowego, wciela się Agata Kulesza.

- Jestem bardzo zadowolony, że Agata Kulesza się na to zdecydowała i że FremantleMedia złożył jej tę ofertę - mówi Edward Miszczak. Na konferencji ujawnił, że producent przyszedł do niego z projektem tego serialu już dawno, ale nie nadawał się on na główną antenę, ani finansowo nie opłacała się jego emisja w kanale tematycznym. - Doczekaliśmy się czasów, że ten scenariusz można było zrealizować - podkreślił Miszczak.

Oprócz Kuleszy w obsadzie „Web Therapy” znaleźli się m.in. Magdalena Boczarska, Izabela Kuna, Edyta Olszówka, Jan Peszek, Cezary Kosiński, Andrzej Zieliński, Piotr Polk czy Adam Woronowicz. Reżyserią zajął się Wojciech Kalarus, a realizacją wspomniana firma FremantleMedia Polska.

Produkcja liczy 10 trwających po 20 minut odcinków. Co tydzień do bezpłatnej oferty Player.pl trafiać będzie kolejny odcinek „Web Therapy”. Natomiast wszystkie można obejrzeć od razu - w ramach Strefy T-Mobile lub pakietu Plus z nowej oferty płatnej Player.pl.

Przedstawiciele TVN nie chcą specjalnie deklarować, jakiej oglądalności internetowej produkcji się spodziewają. - Będziemy zadowoleni, jeżeli po najbliższym weekendzie serial będzie miał 40-50 tys. wyświetleń - mówi nam Piotr Ochalski, redaktor naczelny Player.pl.

Poza standardowymi odcinkami w serwisie udostępniono krótsze epizody „Web Therapy”, składające się z wybranych scen. - Liczymy, że jak ktoś obejrzy fajny „kawałek”, to będzie chciał sięgnąć po więcej - podkreśla Ochalski.

Sponsorem serialu została firma Samsung. Jego emisja jest promowana w serwisach Grupy TVN i innych portalach.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w sierpniu br. Player.pl zanotował 1,38 mln realnych użytkowników i 26,3 mln odsłon.

Autor: pp

Więcej informacji: Web Therapy, Player.pl, Edward Miszczak

KOMENTARZE (7) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas