PR2017-05-16
0

Shi Communication wypromuje Da Vinci Learning

Grzegorz Płaza, (fot.: TVN / Piotr Mizerski)Grzegorz Płaza, (fot.: TVN / Piotr Mizerski)

Kanał telewizyjny Da Vinci Learning rozpoczął współpracę z agencją Shi Communication, która będzie odpowiedzialna za działania marketingowe na terenie Polski.

Agencja zajmować się będzie pełną obsługą z zakresu PR, i marketingu oraz organizowaniem eventów w Polsce, we współpracy z biurem Da Vinci Learning w Berlinie.
 
Zadaniem Shi Communication jest wdrożenie strategii promocyjnej skierowanej przede wszystkim do konsumentów, ale także do operatorów kablowych i platform cyfrowych.

- Rozpoczęcie współpracy z Shi Communication to kolejny krok na drodze zmian jakie planujemy w działaniach kanału w Polsce. Kampanie planowane i organizowane przez Shi Communication dają nam gwarancję prowadzenia regularnych, ambitnych działań wizerunkowych dla kanału. Już pod koniec czerwca ruszymy z autorskim projektem road show pod hasłem „Baw się nauką” zapewniającym mnóstwo atrakcji dla rodzin odwiedzających latem polskie wybrzeże - powiedział Grzegorz Płaza, Dyrektor Generalny Da Vinci Learning w Polsce.

Umowa została podpisana do końca 2017 roku.

 

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas