Telewizja2018-12-15
10

„Sierocki na sobotę” oglądało 653 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Prowadzony przez Marka Sierockiego nowy program „Sierocki na sobotę” oglądało średnio 653 tys. widzów. Produkcja dała TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,94 mln zł.

Nowy cykl „Sierocki na sobotę” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty około godz. 22.30, w okresie od 29 września do 8 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków cyklu wyniosła 653 tys. osób, co przełożyło się na 5,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/the-voice-of-poland-9-tvp2-1-9-mln-widzow-tvp2-wiceliderem ##

Największą popularnością cieszył odcinek nowej produkcji z 27 października br. - zgromadził on przed telewizorami 808 tys. oglądających.

TVP2 w paśmie nadawania nowego cyklu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był Polsat, który emitując wtedy gł. „Twoja twarz brzmi znajomo”, osiągał 11,91 proc. udziału. Druga była TVP1 (różne audycje; 9,50 proc.), a trzeci - TVN (filmy fabularne; 5,75 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była czwarta.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 1,94 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Widzowie w nowym programie Marka Sierockiego mogli oglądać fragmenty występów artystów z Polski i z zagranicy zarejestrowane podczas Festiwalu Muzyki Tanecznej w Kielcach oraz koncertu Roztańczony PGE Narodowy w Warszawie. Pierwsze z tych wydarzeń odbyło się 7 i 8 września br., a drugie - 22 września.

W cyklu pojawiły się występy takich artystów, jak m.in.: Sławomir, Akcent, Weekend, Ingrid i Kate Ryan.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/to-je-borowicz-podroze-ze-smakiem-tvp2-nowy-program-kiedy-emisja ##

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas