Reklama2021-11-02
5

Sigma Bis, Stroer Media i Media Group w przetargu kancelarii Premiera

Sigma Bis, Stroer Media i Media Group złożyły oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na dostawcę nośników outdoorowych do zaplanowanych przez nią kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 2 mln zł.

Przetarg dotyczy usługi zakupu powierzchni reklamowych na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.

Każda kampania będzie obejmować zakup powierzchni reklamowych na takich nośnikach jak: billboardy, citylighty, murale, siatki wielkoformatowe i digital outdoor.

Oferty w przetargu złożyły: Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), Stroer Media i Media Group.

 Wybrana firma będzie pracować dla kancelarii premiera do końca br. Budżet wynosi 2 mln zł.

W ostatnim czasie kancelaria premiera rozstrzygnęła przetargi na: obsługę mediową jej kampanii w prasie (wygrała Sigma Bis), promocję portalu dane.gov.pl (wygrała Euvic Media), promocję szczytu cyfrowego ONZ (wygrała Eskadra), działania reklamowe, w tym promocję Polskiego Ładu (wygrała Sigma Bis), na kampanię temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści z ich (też wygrała Sigma Bis). 

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas