Kultura2022-03-21
7

Jesienią premiera „Skazanej 2". „Najchętniej oglądany serial Player Original”

Agata Kulesza w serialu „Skazana”; fot. Player.plAgata Kulesza w serialu „Skazana”; fot. Player.pl

Player.pl zakończył zdjęcia do drugiego sezonu „Skazanej”, którego premiera w serwisie planowana jest na jesień tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - „Skazana” osiągnęła w Player.pl znakomite wyniki, to najchętniej oglądany serial pod marką Player Original w zeszłym roku - informuje nas Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

Fabuła „Skazanej” koncentruje się na odnoszącej sukcesy sędzi Alicji Mazur (w tej roli Agata Kulesza), która niespodziewanie zostaje oskarżona o zabójstwo, którego nie popełniła. Trafia do więzienia, gdzie musi przetrwać wśród kobiet, na które sama wydała wcześniej wyrok. Przy życiu trzyma ją nastoletnia córka oraz chęć zemsty na tych, którzy ją wrobili.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W serialu występują się także: Michał Czernecki (Paweł Witkowski, mąż Alicji), Bartłomiej Topa (Piotr Serafin, przyjaciel Alicji), Martyna Byczkowska (Hania, córka Alicji), Aleksandra Adamska (Pati, więźniarka), Tomasz Schuchardt (kierownik penitencjarny), Marta Malikowska („Kosa”, więźniarka), Marta Ścisłowicz (Basia, lekarka w ambulatorium więziennym), Jan Jankowski (Bednarek, prawnik Pawła), Joanna Gonschorek („Swieta”, strażniczka), Maria Kania (Marika, więźniarka), Monika Dawidziuk ("Amfisa", więźniarka), Hanna Klepacka („Campina”, więźniarka) oraz Natalia Sikora (Szkudlarek, strażniczka).

Drugi sezon zadebiutuje w Player.pl jesienią

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, drugi sezon „Skazanej” w Player.pl zadebiutuje najprawdopodobniej jesienią 2022 roku.

Aktualnie drugi sezon jest w fazie post-produkcji, okres zdjęciowy zakończył się kilka tygodni temu. Prace na planie realizowane były na przełomie roku.

- „Skazana” osiągnęła w Player.pl znakomite wyniki, to najchętniej oglądany serial pod marką Player Original w zeszłym roku. Powoli przygotowujemy się do premiery 2. sezonu, do którego zdjęcia zakończyły się kilka tygodni temu - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl. - Premierę „Skazanej” planujemy na jesień tego roku, około rok po premierze pierwszej odsłony produkcji, ale jeszcze za wcześnie na konkretny termin - dodaje.

Z naszych informacji wynika, że w „Skazanej 2” ponownie wystąpi główna obsada z pierwszego sezonu produkcji z Agatą Kuleszą na czele. Widzowie w nowych odcinkach zobaczą głównie kontynuacje wątków z pierwszej odsłony produkcji.

- W roli głównej widzowie zobaczą oczywiście Agatę Kuleszę, Olę Adamską, a także pozostałych aktorów z pierwszego sezonu. Akcja będzie kontynuacją wydarzeń z 1. serii. Premierę „Skazanej” planujemy na jesień tego roku, około rok po premierze pierwszej odsłony produkcji, ale jeszcze za wcześnie na konkretny termin - mówi nam Gozdowski.

Pierwszy sezon 8-odcinkowej produkcji w serwisie zadebiutował 26 sierpnia ub.r.

Serial „Skazana” jest inspirowany książką Ewy Ornackiej „Skazane na potępienie”. Dodatkowo wiele z postaci przedstawionych w produkcji inspirowanych jest prawdziwymi przestępczyniami, znanymi z pierwszych stron gazet.

Projekt od początku rozwijany jest przez zespół produkcji fabularnej. Scenariusz powstawał pod nadzorem Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz. Główną scenarzystką jest Karolina Szymczyk-Majchrzak, z którą współpracują Ewa Popiołek i Ewa Ornacka.

Za reżyserię odpowiada Bartosz Konopka, a za zdjęcia - Paweł Flis. Scenografią zajmuje się Maciej Fajst, kostiumami - Katarzyna Baran, a charakteryzacją - Jolanta Madejska-Witek. Kierownikiem produkcji jest Przemysław Malec, a producentem Tomasz Blachnicki.

Player Original to produkcje własne Playera, realizowane specjalnie na zamówienie serwisu i dostępne w nim ekskluzywnie. Do tej pory w bibliotece znalazły się: seria „Chyłka”, „Szadź”, „Żywioły Saszy - Ogień”, „Nieobecni”, „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komedy”, „Mamy to!”, „Top Model. Front Row” oraz „One Night Squad”.

Według badania Mediapanel w lutym br. player.pl miał 4,31 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 2 godziny, 25 minut i 10 sekund. Jak wynika z naszych nieoficjalnych ustaleń, serwis w ostatnim czasie przekroczył 1,5 mln subskrybentów.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas