Reklama2015-10-05
0

„Smak dojrzewa z czasem” w reklamach wędlin Balcerzak i Spółka (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona reklamowej kampanii wędlin długo dojrzewających Balcerzak i Spółka. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smak dojrzewa z czasem”, realizuje dom mediowy Universal McCann.

Kampania ma na celu zaprezentowanie szerokiego asortymentu wędlin długo dojrzewających Balcerzak i Spółka oraz podkreślenie ich walorów. Spot przekonuje, że ich kupno jest łatwiejsze niż samodzielne produkowanie takich wędlin.

W ramach akcji w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVN, TVP1 i TVP2) i tematycznych emitowane są spoty 30- i 15-sekundowe. Dodatkowo prowadzone są także działania sponsoringowe na antenach stacji tematycznych Polsatu oraz aktywności w internecie.

Działania potrwają do świąt Bożego Narodzenia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:bg

Więcej informacji:Balcerzak i Spółka, wędlina

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas