Reklama2016-01-14
0

SMG po wygranym przetargu kontynuuje obsługę mediową eurobanku

eurobank zakończył przetarg na obsługę mediową. W wyniku rozstrzygnięcia kontynuuje współpracę ze swoim dotychczasowym domem mediowym Starcom Mediavest Group.

SMG w przetargu pokonało kilka największych domów mediowych w Polsce. Ich nazw nie ujawniono. Agencja zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii eurobanku.

- Zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę z naszą dotychczasową agencją ponieważ najlepiej rozumie nasz biznes i wyzwania jakie przed nim stoją. Doświadczenie wielu lat współpracy z SMG sprawiło, że mamy dzisiaj w naszej agencji strategicznego partnera, który pomaga nam rozwijać się na rynku. Nie bez znaczenia przy wyborze agencji były również bardzo konkurencyjne warunki kosztowe, które otrzymaliśmy - mówi Wojciech Humiński, wiceprezes eurobanku.

Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, oraz okres obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione. SMG współpracuje z eurobankiem od 2007 roku.

Ambasadorem reklamowym eurobanku od kilku lat jest Piotr Adamczyk. W jednej z ostatnich kampanii promował lokatę na 5 proc.

Autor:bg

Więcej informacji:eurobank, SMG

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas